The best Side of فیلم بیماری زونا

Wiki Article

سلام وقت بخیر من چن روزه قسمت بالاتنه بصورت پراکنده تاول زده وهمین طور زیاد میشه وتب و لرز هم دارم حالت خستگی و بدن درد هم دارم بنظرتون زونا ست؟؟

○ نوع: کرم‌ها، ژل‌ها یا چسب‌های بی‌حس‌کننده مانند لیدوکائین

تاول‌های منطقه ‌ای یا زونا؛ تاول ‌های كوچكی هستند كه جنب یكدیگر در منطقه یك عصب محیطی و در امتداد مسیر آن پدید می ‌آید و با درد و سوزش همراه است.

یعنی در سراسر بدن پخش نمیشه بلکه به صورت خوشه ای در یک محدوده بدن هست

كلروفوم بقایای صابون، روغن و سلول ‌های مرده پوست را حل می‌ كند و به این ترتیب آسپیرین می‌ تواند به درون لایه ‌های پوست نفوذ یابد و از انتقال درد توسط پایانه‌های عصبی جلوگیری كند.

در افرادی هم که با وجود تزریق واکسن زونا باز هم به این بیماری زونا بیماری مبتلا می‌شوند، علائم آن معمولاً بسیار خفیف خواهد بود و خطر بروز درد بعد از زونا هم تا حد بسیار زیادی کاهش می‌یابد.

خاطر افرادی که سابقه ابتلا به آبله مرغان را در کودکی داشته‌اند به‌احتمال بیشتری، به بیماری زونا مبتلا خواهند شد.

به این دلیل است که سیستم ایمنی افراد مسن بیشتر در معرض خطر یا ضعیف شدن است.

این ویروس در سیستم عصبی بدن پنهان می‌ شود و هنگامی كه سیستم ایمنی تضعیف می ‌شود خود را به شكل بیماری زونا نمایان می ‌كند.

جلالی: گل محمدی گزینه اول هدایت تیم امید است اما موانعی وجود دارد

در عرض مدت یک تا سه روز بعد از شروع درد، یک جوش پوستی تاول مانند در قسمتی از پوست که دچار درد شده بود، ظاهر می‌شود. در ابتدا این تاول‌ها به شکل برآمدگی‌های قرمز رنگ و مجتمع به وجود می‌آید.

تخصص درمان زونا چیست و چه کسی آن را درمان می‌کند؟ برای درمان زونا باید به متخصص عفونی مراجعه کنید.

با این حال، بثورات همیشه قرمز ظاهر نمی‌شوند. بسته به رنگ پوست، بثورات می‌توانند صورتی تیره، قهوه‌ای تیره یا ارغوانی به نظر برسند.

کرم ضد زونا مانند کرم‌های آنتی‌هیستأمین و آنتی‌بیوتیک

Report this wiki page